Bij het inrichten van Château de L'Esteous en de Gîte heb ik veelal gebruik gemaakt van Brocantes en Antiekbeurzen..Dit is een dierbare hobby geworden.. heb er dan ook een grote affiniteit mee. Vooral de 'jacht' op 'verborgen' hebbedingetjes met hun 'eigen' verhaal daarachter, intrigeert mij. Op dit blog bied ik u ook een aantal Weekend Tours aan waarbij we zeker een aantal Brocantes bezoeken. Ik moet toegeven, na zo'n bezoekje kom ik altijd wel met iets thuis..een lege mand komt bij mij dus niet vaak voor. Neem de tijd om rond te kijken tussen al mijn brocantehebbedingetjes maar ook mijn eigengemaakte sieraden. Lees de laatste berichten, blader of klik op de lijst van de labels. Mocht u bij de Weekend Tours niet iets van uw gading vinden, dan kunt u middels de TOUR PLANNING SERVICE gratis een Weekend Tour "Op Maat" aanvragen. Rechtsonder van deze pagina vindt u ook een valuta-omzetter. Als u iets niet kunt vinden, schroom niet maar mail mij via één van de links, er is nog veel meer!...en zo niet, dan gaan we gewoon voor u op zoek..dat beloven wij u!

BROCANTE WEEKEND TOUR - Tarieven

Voor 2012 heb ik de volgende 6 Brocante Weekend Tours:  


  1. Brocante/Lourdes Tour van vrijdag 22 juni t/m maandag 25 juni 2012 
  2. Brocante/Festival Tour van vrijdag 6 juli t/m maandag 9 juli 2012 
  3. Brocante/Jazz Tour van vrijdag 13 juli t/m maandag 16 juli 2012 
  4. Brocante/Jazz Tour van vrijdag 27 juli t/m maandag 30 juli 2012 
  5. Brocante/Jazz Tour van vrijdag 3 augustus t/m maandag 6 augustus 2012
  6. Brocante/Wijn Tour van zondag 12 augustus t/m woensdag 15 augustus 2012 
De prijs per persoon voor een tweepersoons bed of tweepersoons gebruik,
voor de Brocante Weekend Tour is 750 euro.
Toeslag eenpersoonskamer is 75 euro.

Deze prijs is inclusief:
-accommodatie voor drie nachten in een tweepersoonsbed of tweepersoonskamer
-alle maaltijden tussen vrijdagmiddag en maandagochtend (m.u.v. Tour 6);
-alle vervoer vanaf aankomst,
-toegang tot de grotten, kastelen, festivals;
-wijnproeven in een wijnkasteel;
-begeleid bezoek aan boerenmarkt;
-begeleid bezoeken aan brocante beurzen.

De prijs omvat niet:
-vervoer naar Barbachen vv;
-inkopen op brocantes, markten, antiquairs.

Voor informatie over het weekend programma klik hier
Voor informatie over de accommodatie klik hier
Voor informatie over de bepalingen en voorwaarden klik hier